Saturday 4 May 2013

Capital"F"

                                                                                Hye,salam everyone.....lama jugak aku tak update blog kan???sibuk sikit...nak mid year lah katakan!!!ye ke sibuk???aku buat apa???pi tlg bt soalan ke???kalau bab nak stalk twitter dia,fb dia x sibuk pulak,kan???ishhh,apalah yg aku merapu ni???tau x pa...macam ni lah jadinya kalau lama x update blog,perak sikit!!!LOL....hmmm,hari ni nk cita pasal apa ek???bagi idea sikit!!!!!jap,aritu aku cita pasal dia x abih lagi kan??sampai mana x tau????kay2,aku sambung cita kay???apalah yang banyak sangat tanda soal ni???pening aihh tengok....you know what???masuk ari ni dah...."jap nak kira"5 ari aku x mesej ngan dia....peningkatan yg bagus kan???emm,rasanya aku patut move on kowt,what do you think????korang rasa aku patut move on ke x??sebab apa aku nak move on??aku pown x pasti....rasa macam orang bodoh ja dok tunggu orang yang x tau pown yg aku suka dekat dia...
       
      Tapi aku tak janji lah boleh lupakan dia dalam masa terdekat.....korang tahu x??walaupun dia tu x lah hensem mana pown,dia tu special.....hmm,apa yang special????aku pown x tau apa yg special dekat dia.....mana bangang pown aku ni kan???hahahahahaha...............yang bab special tu,korang kena tengok dia sendiri lah,baru korang akan tau dekat mana yang dia special...kay,sekarang ni aku nak cita pasal perangai dia pulak...dalam masa 4 bulan 5 hari yang aku kenal tak berapa kenal sangat dengan dia ni...,aku tengok perangai dia...aku pown tak  tau macam mana nak cita....kay,aku try ek??                                 
       Hmm,perangai dia ni tak tentu sikit....kejap dia happy,kejap dia series.....kalau time dia happy tu,memang dia jadi gila punya happy,tapi kalau dia series,takut aku tengok muka dia....menggerunkan!!!!!hahaha,kejamnya aku.....aku suka tengok dia senyum...sweet sangat!!!walaupun senyuman tu x ditujukan untuk aku,aku still suka tengok dia senyum....                                                                                                            
 Kay lah sampai sini ja untuk akli ni....bye              

No comments:

Post a Comment