Friday 10 May 2013

Ermmm,jalan2???

                                                                              Hyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....................................................................rindu dekat blog aku.......ermmm,hari ni nk update pasal apa ek????kalau nak cita pasal dia lagi,korang cemuih tak???hahaha,hari ni aku nak cakap bahasa kedah,boleh tak???hmmm,dipersilakannnn!!!!hahaha,aku merepek apa ni????besalah aku,tak nampak dia satu hari mula la jadi gila....kalau tak nampak dia sebulan,agak2nya aku boleh pi kawan ngan JOHN dak???
            Cakap pasai JOHN,dah 2 kali aku nampak dia lepak kat depan U-station......hahaha,lepak ngan budak2 sekolah SMJ....maju gila john,haha....dia pown pandai lepak hampa tau ak???hmmm,dah dapat idea dah nak cita apa hari nie....
          Hari ni aku nak cita pasal hari Rabu,8/5/2013.....hmm,hari tu kami stay,ada kelas tunas guru math dengan kak2 form 5..kelas tu start pukul 3.30...so,kami keluar lah pi makan dulu lepas abih sekolah!!!!balik pada makan tu,kami nak lintas jalan masa tu,tiba2 Qis tarik tangan aku masa duduk dekat tengah2 jalan,nak lintas pi sekolah.....aku pown macam"awat unk nie,tiba2 ja tarik tangan aku lintas pi belah u-station balik???"dia boleh pulak suruh aku diam....korang asam punya budak!!!!yang Haifaa pulak,boleh buat bodo kat tengah2 jalan tu tak ikut kami patah balik.....hat ni lawak ni,nak cita sat naih...kan Qis suruh aku diam,so aku tak dan lah nak habaq kat haifaa kata kami nak patah balik...,haifaa pown tengok aku sampai tanya,"awat wei??,awat wei"...tau ak aku buat apa kat dia????aku boleh pulak sengih tengok muka dia....................hahaha,so funny!!!!
Lepas tu qis tarik tangan aku masuk dalam  U -s....aku pown ikut ja lah!!!!dah dia suruh aku diam kan???hahaha.then,masa kat dalam u-s  baru lah dia habaq kat aku pasai apa dia tarik aku lintas balik.....nak tau sebab apa????sebab tok wan dia ada depan sekolah....hahaha,lawak dak???tok wan dia tak tau yang dia stay oleh sebab ayah dia tak bagi tau dekat tokwan dia,mana sedih pown tengok tokwan dia tunggu dari pukul 2.15 sampai pukul 3.00................
Then,setelah masalah selesai,kami pown balik sekolah,tak sembahyang lagi masa tu...........masuk sekolah,sembahyang apa semua,paihtu dan lagi dok gelak2 teringat peristiwa tu....hahaha,dalam pukui 3.45 macam tu,kami pown pi kelas math....,pi cari 1 bangunan,kak tu tak dak pown,kami pown balik lah surau..masa dok lepak kat depan tu,Arif,Pipi ngan Azrul lalu,depa nak gi kelas math,qis pown jeritlah kata kak tu tak dak...pastu,tak disangka2 depa mai dok lepak kat depan tu sekali ngan kami...dah la duduk dekat ngan kami....
        Macam triple date pown ada....hahaha.pastu,dok sembang2,geng asrama pown balik dari tusyen....depa semua tengok kami semacam,lagie2 geng2 budak pompuan.....lepastu,geng hai polis pula lalu.....ahhh,dan lagi dia ngan arip bertegur sapa....hah,aku dah macam"aduh,cam na nie,dah la dia buat muka comei depan aku,haih,aku duduk rapat nie ngan pipi....jatuh lah maruah aku depan dia..."hah,seriuosly aku cakap,hari tu dia comei gila.....
          Lepastu,Arip ajak kami keluar,nak makan leko2 katanya....awai 2 kami tak mau...lepastu,kami suruh dia belanja coolblog,dia dah ok dah...pastu,sampai sana tak jadi pulak,dia bawak kami pi makan kat leko2 ja,mana sedih pown....hahaha...tapi hari ahad nie dia dah janji nak belanja coolblog,so aku akan tuntut....hahahakay lah,untuk post kali ni takat ni ja aku boleh cita....bye!!!!

No comments:

Post a Comment