Friday 26 April 2013

Because of him....

                                                                                 Hye.......ari ni nak cita pasal......agak2 nya pasal apa??okay2,aku gitau ek....nak cita pasal seorang budak yang dah curik ati aku!!!lalala.......kay dak!!haha....budak ni digelar ' hai polis' oleh aku dan kawan-kawan aku.Dia ni budak baru dekat sekolah aku.....baru masuk taun ni!!tapi bukan Raja emma kay!!!Dia ni tak lah ensem sangat pun,tapi aku rasa something bila dekat dengan dia......aku rasa macam dia ni special sangat.....percaya tak??bila teringat pasal dia ja,hati aku dah berdebar,tu tak lagi bila dia ada depan mata....macam nak terkeluar jantung aku.....hahaha!!!Sumpah aku cakap,dia memang special dari crush2 aku yang lain.....bila ada dekat dia,terus aku lupa dekat orang lain!!!series gila!!!!dan sejak aku suka dia,aku jadi semakin berani....boleh pulak aku pi hai dekat abang ensem ari tu....naik berasap qis!!!hahaha....pastu aku mintak no. fon dia kat yati......aku try lah mesej dia,ingat dia tak kan balas,tapi dia balas mesej aku der!dia balas!!!kalau dia tak balas,aku jadi tak tentu arah tau tak......eh,jap2,ada mesej masuk.....wei,dia balas mesej aku wei!!!rindunya mesej ngan dia....dan aku sedar sekarang aku dah banyak berubah....semuanya pasal dia!!!kay lah,kali ni banyak ni ja yang aku boleh post.....bye!!!

No comments:

Post a Comment