Wednesday 20 February 2013

LAWAN TARIK TALI

                                                                          Hye everyone......semalam tak sempat nak update blog,actually semalam aku tak on9 pown.....penat gilewr...maklumlah tarik tali lah katakan...hahaha...my first time lawan tarik tali...and lastly kalah dengan rumah Delima....hahaha,so funny!!kelmarin aku stayback kat sekolah...masa makan tu kami satu geng sembang lah macam biasa...lepastu,Yati bukak cerita yang dia dapat netbook 1 Malaysia...Haifaa pulak dengaq Yati  cakap dia dapat " naik bot" 1 Malaysia...tu lah jadinya kalau tak korek telinga....hahaha..kami pun apa lagi,gelaklah...aku rasa satu kantin terkejut dengaq kami gelak....dahla ada geng loser kat situ...mampus tercekik depa sebab terkejut.....hahaha..then,lepas solat semua,aku,Yati ngan Qis keluar....Qis nak tengok bingkai cermin mata,so kami pun on je lah..okaylah,nanti aku cerita lagi k...bye

No comments:

Post a Comment