Saturday 9 February 2013

PENAT,PENAT,PENAT.....

 
assalammualaikum
Rindunya aku dekat blog aku ni....lama gila aku tak post apa-apa dekat sini kan???actually,ayah aku potong internet hari tu....so sorry 4 my following....haha!!okay,aku nak cerita sikit pasal hari ni....tadi pagi-pagi aku kena bangun dah,sebab......tuisyen sekolah.Tadi aku belajar math,bi and sains dekat sekolah!And then,balik pukul 11.30,nasib keluar-keluar mak aku datang dah...so tak payah lah aku nak tunggu kan??haha!balik tu mandi,siap-siap pergi makan kenduri...lepastu balik salin baju...pergi tuisyen bina pulak...ahhhh,penatnya....balik pukul 6.30 petang!!haaa,busy tak aku??tulah jadual aku untuk tahun ni...nama ja cuti..tapi aku belajar macam biasa juga....almaklumlah,calon 8A PMR lah katakan....hahaha.La ni ja aku free sikit..kerja sekolah untuk cuti raya cina satu pun aku tak sentuh lagi...hahaha!!nanti-nantilah pasal tu kan?? yup....baru aku teringat....tadi masa kat tuisyen sekolah.....okay,ni untuk Qiss,aku nampak SEDONDON beb and dia pakai baju yang sedondon tu.....nasib aku tak dak geng nak gelak,kan RAJA EMA??hahaha....ookaylah,DATIN ADIBAH dah penat nak tulis banyak-banyak ni...bye...

No comments:

Post a Comment