Tuesday 3 September 2013

LUAHAN HATI..

                                                                              Hye,lamanya aku tak buka blog aku....so rindu,wahahahahahaha!!!!!!!kay,I"ll start my essay here.....essay???hmmm,essay pon essaylah...bhahahahaha...kay,aku baru habis trial exam,hmm..result????kay,aku merendah diri ye,hanya 4A 4B...hmmm,aku sedar aku tak pandai macam kawan2 aku,tapi aku bersyukur dengan apa yang aku ada,termasuklah result yang aku dapat..."PMR,2 OCTOBER 2013"mesti korang ingat aku dah tak lepas buku kan??haha,aku still tengok tv kay...aku dah apply beberapa sekolah,ehh sebenarnya baru satu sekolah,Sains Kubang Pasu..cadang2 nak apply MRSM,kalau aku apply,aku akan bagitau korang dalam my next post kay....

                     Okay,actually aku dah tak nak buka cerita pasal benda yang dah lepas tu....tapi aku rasa korang patut tau tentang perkembangan hidup aku,kan??hmmm,about that guy???kay,gua sedar gua sapa...marah dia,benci dia,hina dia???sampai bila??dah penat kau berhenti jugak kan...tu semua salah aku,so pandai buat pandai lah tanggung kan???diorang pown dah berhenti,kay lega...hahahahaha

               Cuma aku macam sedih sikit lah dengan someone nie,aku rasa macam dia pandang rendah dekat aku....seriously sedih sangat,aku rasa macam mesti dia kata aku ni terhegeh2 dekat orang tu padahal orang tu langsung tak pandang aku....cara dia tengok aku pon macam aku ni hina ja di depan mata dia...hina sangat ke aku ni?????AKU NAK JAWAPAN....suka dekat orang pon hina ke??Ya Allah,kalau suka dekat orang tu hina,aku tak kan suka dekat sapa2 dah,aku janji...kalau orang lain aku tak kisah sangat,tapi dia ni ada related dengan aku,kay,selama ni mesti dia ingat aku baik lah kan,then heboh pasal benda tu....lagi2 kat belakang aku,aku bukan tau depa kata apa kat aku..

                      Mesti dia malu sebab dia related dengan aku kan???arghhh,I am so sorry...ingat aku nak ke semua ni jadi,ohhh sorry,aku tak nak lah...kay,aku mengaku semua yang jadi lebih mematangkan aku,maybe bukan dari segi penampilan,tapi dari segi pemikiran...hmmm,tapi satu benda ja yang aku boleh bagitau and benda ni aku tujukan khas untuk orang yang dah buat aku malu,kay...so orang lain tutup mata,jangan baca,hehe"KALAU AKU DAH SAYANG SESEORANG TU.SUSAH SANGAT AKU NAK LUPAKAN DIA,KALAU AKU DAH PERCAYAKAN SESEORANG TU,AKU AKAN PERCAYAKAN DIA SEPENUH HATI AKU...TAPI KALAU KEPERCAYAAN AKU TU RUNTUH,AUTOMATICALLY RESPECT AKU KAT DIA SEBAGAI SEORANG KAWAN PON AKAN HILANG,SO FIKIR2KAN LAH YE,GUYS"

                          Terus terang aku cakap,aku still tak boleh nak lupakan dia sepenuhnya,still ada separuh tentang dia dalam kepala otak aku,lagi2 tiap2 hari dok tengok muka dia,tapi aku yakin suatu hari nanti akan hilang jugak......hahahahahahahaha,kay lah aku nak out dulu ni,bye...love you allsss

No comments:

Post a Comment